سوالات درس مطالعه و یادگیری تفکر و سبک زندگی :: سوالات درس به درس پایه هفتم ...تامین خوراک دام و طیور تلقیح مصنوعی و

سوالات درس به درس پایه هفتم

سوالات درس به درس پایه هفتم همراه پاسخنامه تشریحی
سلام من محمدامین رسولی فتح آباد هستم و تلاش کردم تا سوالات درس به درس پایه هفتم همراه با پاسخ تشریحی را برای دانش آموزان پایه هفتم به نمایش بگذاریم تا با دروس هفتم بیشتر آشنا شوند.

سوالات درس به درس پایه هفتم

سوالات درس به درس پایه هفتم همراه پاسخنامه تشریحی

سلام من محمدامین رسولی فتح آباد هستم و تلاش کردم تا سوالات درس به درس پایه هفتم همراه با پاسخ تشریحی را برای دانش آموزان پایه هفتم به نمایش بگذاریم تا با دروس هفتم بیشتر آشنا شوند.

سوالات درس مطالعه و یادگیری تفکر و سبک زندگی

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۳۱ ب.ظ

1-معنی آیه 9 سوره زمر را بنویسید.

 

2-مطالعه از چه طرقی صورت می گیرد؟

 

3-چگونه شیوه یادگیری خود را بهتر کنیم؟

 

4-یادگیری چیست؟

 

5-......،نیمی از موفقیت است.

 

6-چه کسی مانند کشتی سرگردانی است؟

 

7-برای افزایش تمرکز و حواس باید چه کارهایی انجام دهیم؟

 

8-هر ساعت مطالعه در روز با چند ساعت مطالعه در شب برابرست؟

 

9-روش پس ختام را توضیح دهید.

 

 

پاسخ سوالات

 

1-آیا آنهایی که می داند با آنهایی که نمی دانند برابرند.

 

2-از طریق  خواندن کتاب ، روزنامه ، مجلات یا از طریق اینترنت و مشاهده پدیده های خلقت صورت می گیرد.

 

3-

>اهداف خو را از مطالعه مشخص کنید.

>انگیزه و علاقه خود را برای یادگیری افزایش دهید.

>هنگام مطالعه حواس خود را روی موضوع مطالعه متمرکز کنید.

>سرعت مطالعه خود را متناسب با سختی یا آسانی مطلب تنظیم کنیم.

>وقت خود را برای مطالعه تنظیم کنید.

>زمان مناسب را برای مطالعه انتخاب کنید.

>به خواب کافی توجه کنید.

>برای افزایش هوشیاری خود ورزش کنید.

>عادت غذا خوردن خود را اصلاح کنید

>درباره موضوعی که مطالعه کرده اید مجددا تمرکز کنید.

 

4-طبق تعریف دبیر محترم.

 

5-انتخاب درست هدف،نیمی از موفقیت است.

 

6- فرد بدون هدف و برنامه مانند کشتی سرگردانی است.

 

7-

>هنگام خستگی و خواب آلودگی مطالعه نکنید.

>در جایی آرام مطالعه کنید.

>از مطالعه در محیط بسیار گرم یا بسیار سرد خودداری کنید.

>پس از هر نیم ساعت مطالعه کمی استراحت کنید.

>از نکات مهم کتاب یادداشت برداری کنید یا زیر آنها با مداد خط بکشید.

>اگر مطلبی را متوجه نمی شوید با علامت سوال آن را مشخص کنید  و بعدا آن را از همکلاسی یا معلم یل اعضای خانواده خود بپرسید.

 

 

8-یک و نیم ساعت.

 

9-پیش خوانی ،سوال کردن،خواندن،تفکر،از حفظ گفتن و مرور کردن.

 

  • محمدامین رسولی

نظرات  (۴۱)

خوب بود ممنونم

خیلی عالی

عالی بود

 

عالی بود ممنونم

داداش بهترینی هر جای اینترنتی رو گشتم پیدا نکردم معلممون ۲۰ بهم داد😂😂😂

نه خوب نه بد

عالی بود واقعا ممنون از سازنده سایت🙏🙏

 

درجه یک 20

  • ابوالفضل
  • خیلی ممنون از اینکه وقت میگزاری تا ما بتوانیم مطالب را خوب یاد بگیریم 

    حرف نداره درجه یک 

    عالی بود کیف کردم و در امتحان کمکم کرد 

    سلام ممنونم سوالاتون عالیه ولی اگه به ترتیب بود بهتر بود مثلا سوال ۲ بعد صفحه ۴۹ بعد سوال ۴ صفحه۳۷ ممنونتون میشم به این موضوع رسیدگی کنید.😊🙏

    خیلی خوب 👌🏻👌🏻👌🏻

    خیلی ممنون عالی بود بادیدن این ازمون توانستم به سوالاتی کهداشتم پاسخ دهم

     

    کیری

    عالی بود من دوست دارم

  • مائده خدایی
  • عالی بود ممنونم 🌹🌸

    عالییییییییی 

    لطفا برای درس های بعدی هم بزارید 

  • حالا بماند
  • خوب بود 

    تفکر یه درس مزخرفیه      ‌ ‌   ‌ ولی بازم ممنون 

    عالی بود  ولی سوال ها کامل کامل نبود لطفا تکمیل کنید سپاس 🙏🏻🙏🏻

    خیلی خیای ممنون خسته نباشید:😘😘😘😍💗💖💕💔💓

    عال

    ولی کامل نیست اگه کاملش کنید ممنون میشم❤💙💚💛💜💝

    پاسخ:
    سعیمو می کنم

    ای نادونم خوبن یا بد

    خیلی کمکم کرد در امتحان نمره ی 20گرفتم🥰

    پاسخ:
    خداروشکر ان شاءالله موفق باشید

    خوب نبود من او چیزی که میخواهم رو پیدا نکردم 

     

    عالی و کامل ❤❤🌷🌷

    فردا امتحان دارم مطمئنم با این سوالات ۲۰ می گیرم 

    عالی

    عالییییییییییی بود 🙏🙏

    امیدوارم فردا امتحانم رو ۲۰ بگیرم 

    اگه امتحانم رو ۲۰ بگیرم من عاشق این سایتم 

    ببینیم دیگ♥♥♥😊♥♥♥

    عالی بود ممنون از نویسندش👍🏻👊🏻

     

    عالی بود ممنونم از سازنده اش 👌👌👏🥰🥰😍😍❤❤

    واقعا عالیه 

     

  • 다이아나♡
  • خوب بود مرسی ♡

    감사합니다 ♡

    سوالات خیلی خوب بود هیچ جا پیدا نکردم 

    فردا امتحان دارم اگه ۲۰ بشم واقعا این سایت بی نظیره

    خوب بود 

    ر*ید*م رو درس تفکر😒

     

    سوالات خوبی هست فقط انگار یکم کمه

    عزیز نمیشه سوال 4رو خودتوت بنویسید

    ریدم توتفکر

  • یه دانش اموز بدبخت -_-
  • واقعا عاااالی بود و کل درس رو برام خلاصه کرد ممنون

    بد نبود 

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی