سوالات درس سبک زندگی و عوامل موثر بر آن تفکر و سبک زندگی :: سوالات درس به درس پایه هفتم ...تامین خوراک دام و طیور تلقیح مصنوعی و

سوالات درس به درس پایه هفتم

سوالات درس به درس پایه هفتم همراه پاسخنامه تشریحی
سلام من محمدامین رسولی فتح آباد هستم و تلاش کردم تا سوالات درس به درس پایه هفتم همراه با پاسخ تشریحی را برای دانش آموزان پایه هفتم به نمایش بگذاریم تا با دروس هفتم بیشتر آشنا شوند.

سوالات درس به درس پایه هفتم

سوالات درس به درس پایه هفتم همراه پاسخنامه تشریحی

سلام من محمدامین رسولی فتح آباد هستم و تلاش کردم تا سوالات درس به درس پایه هفتم همراه با پاسخ تشریحی را برای دانش آموزان پایه هفتم به نمایش بگذاریم تا با دروس هفتم بیشتر آشنا شوند.

1-سبک زندگی چیست؟

 

2-سبک زندگی چه چیز را مشخص می کند؟

 

3-سبک زندگی هرفرد چگونه مشخص می شود؟

 

4-سبک زندگی ایرانی - اسلامی چه چیز را مشخص می کند؟

 

5-سبک زندگی هر فرد متأثر از چیست؟

 

 

 

 

 

پاسخ سوالات

 

 

1-سبک زندگی شیوه ای است که یک فرد ، خانواده،گروه ،طایفه یا یک ملت بر اساس باورها،عقاید،احساسات،تجربیات،افکار،علایق و محیط جغرافیایی برای خود انتخاب می کند.

 

2-سبک زندگی مشخص می کند که یک فرد در برابر خداوند،خود،دیگران و طبیعت چه وظایفی دارد.

 

3-توسط خانواده،اعتقادات فردی و افکار یک فرد مشخص می شود.

 

4-سبک زندگی ایرانی-اسلامی مشخص می کند که شما با خود،خانواده،مردم،انسان ها،خداوند متعال و طبیعت چگونه رفتار کنید که در دنیا و آخرت سعادت مند شوید.

 

5-سبک زندگی هر فرد متاثر از سلامتی یا بیماری یک فرد،باورها و اعتقادات خانواده،باورهای شخصی،وضعیت اجتماعی و اقتصادی خانواده،تعداد جمعیت خانواده،جنسیت هر فرد و شرایط محیطی و فرهنگی جامعه است.

  • محمدامین رسولی

نظرات  (۶۲)

واقعاً متشکرم
Hmm it seems like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it
up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying your
blog. I too am an aspiring blog writer but I'm still new to everything.

Do you have any suggestions for first-time blog writers?

I'd really appreciate it.
Hi there! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any recommendations?
  • امیر حسین آرمان
  • سوالات بسیار عالی بود.

    واقعا ممنونم

  • نازنین سادات اکبر زاده
  • عالی بود .

    متشکرم 

    آقای آرمان هم راضی بودند .

    من هم مثل ایشان راضی ام

  • نازنین بیاتی
  • ♡THANK YOU♡

    عالی

     

    عالی

    چرت و پرت نوشتی

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی 

     

    عالی بود

    ممنون عالی عالی ....

    عالی

  • محمد حسام علیپورمشایخی
  • عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی

    خوبببببببببببببببببببرربببببببببببببببب

     

  • مهران مدیری
  • خوب بود ولی کامل نبود

  • محمد جواد
  • عالی عالی 

    سوالات کم هستند

     

    مزخرف

  • طاها خداشناس
  • عالی ولی میشه این سوال هم بگذارید عوامل موثر سبک زندگی

    اره امیر حسین ارمان میاد سوالات تفکر هفتم رو میبینه بعد هم میگه عالی بو 

    علی است

    کامل نبود😤😐

    🧐🧐🧐من جواب  سوال مورد نظرم رو پیدا نکردم🙄

    بد

    عالی بود...❤

  • یگانه محمدزاد
  • عالی بو من پنج ستاره و پنج قلب میدم ★★★★★ ♥♥♥♥♥

    عالی بود

    عالی بود سمور سیاه 

    این ها رو که می دانیم بقیه سوالت را بگویید 

    عالی بود خیــــــــــــــــــــــــلی ممنونـــــــــــــــــ❤

    بد نبود 

    عالی نبود 

  • یاصیشونم!
  • بوز بتون خوب شرمنده هرکی تونس اک اضاف یا اکانت روبیک رو از فیلتری دراره بیاد پی اینستام @ysmi__88_9

    واقعا چی بگم این سایت فوق العاده هس من فک میکردم تو هیچ سایت سوالات تفکر و نمیذارند ولی این سایت میذاره واقعا این سایت عالی هس👌

  • الماس مزارعی
  • عالیع

    اه اه کاش بیشتربود

  • ...............................
  • کیمیخاد بامن رل بزنه

  • سوگل بانو😙
  • خوبهLove😍

    کم بود

    عالی

    عالی ولی کم 

    پاسخ:
    سعیمو می کنم کیفیتو ارتقا بدم

    عالی حاجی

    😐🔪 خدافظ

    عالی متعالی 

     

    عالی هست من راضی هستم ❤❤🌹🌹

     

     

    ممنون 💙💙

  • با توجه به نام خود مجهول را بدست آورید
  • بد نبود

    عالی

    مطالب عالی بود

    مزخرفه من اصلا خوشم نیومد نصف سوالات نیستش خاک تو سر نویسنده 

     عالی بود💕 بهترین سوالات درس تفکر در این سایت هست واقعا فوق‌العاده هستش ولی به نظرم اگه کامل تر و بیشتر بود سوالات بهتر بود ولی بازم خوب بود دست نویسنده درد نکنه😊❤ ممنون

    عالییییییییییییییی

    عالی

    واقعا خیلی خوب بود ممنونم🌹

    عالی بود

     

  • تفکر و سبک زندگی
  • عالی ، خیلی زحمت می کشید

    ولی لطفاً گرافیک سایت را بهتر و بزرگ تر کنید 

    با تشکر 

    خیلی خیلی بد این چیه دیگه چرا جواباش در هم بر همه

    گوز تو صورت این سازندش😪😑😒🙄

    عالی

    بد نبود ولی کاربدی هست .

    به درد زمان امتحان ها مختلف می خوره .

    خیلی خوب بود من راضی هستم

    خیلی عالییییییییی خیلی خوب و مناسب بود

    ممنون از شما که این سوالات رو برای ما ارائه دادید واقعا سایت خوبیه و به نظرمن از بقیه سایت ها بهتره 

    متشکرم مرسی خیلی ممنونم🌷🌻🌼🌺🌹🌸🏵💮💐

    ¥):~)؛ Thatns notfair

  • ❤️🧡💛💚💙💜
  • 👍

    کم بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی