سوالات درس سبک های زندگی ما با دیگران چگونه است تفکر وسبک زندگی :: سوالات درس به درس پایه هفتم ...تامین خوراک دام و طیور تلقیح مصنوعی و

سوالات درس به درس پایه هفتم

سوالات درس به درس پایه هفتم همراه پاسخنامه تشریحی
سلام من محمدامین رسولی فتح آباد هستم و تلاش کردم تا سوالات درس به درس پایه هفتم همراه با پاسخ تشریحی را برای دانش آموزان پایه هفتم به نمایش بگذاریم تا با دروس هفتم بیشتر آشنا شوند.

سوالات درس به درس پایه هفتم

سوالات درس به درس پایه هفتم همراه پاسخنامه تشریحی

سلام من محمدامین رسولی فتح آباد هستم و تلاش کردم تا سوالات درس به درس پایه هفتم همراه با پاسخ تشریحی را برای دانش آموزان پایه هفتم به نمایش بگذاریم تا با دروس هفتم بیشتر آشنا شوند.

1-شیوه های رفتاری را توضیح دهید.

 

2-شیوه های رفتاری ممکن است چگونه باشند؟

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ سوالات

 

1-به روش ها و شیوه هایی که انسان ها در موقعیت های مختلف در ارتباط با دیگران نشان می دهند شیوه های ارتباطی یا رفتاری گویند.

 

2-منطقی ، مودبانه ، تهاجمی ، منفعلانه،پرخاشگرانه و قاطعانه باشند.

 

نظرات  (۲۶)

سلام واقعا به دردم خورد خیلی ازتون ممنونم 

خسته نباشید

OK

ععععععععععععععععععاااااااااللللللللللللللییییییییی

گوووووووووووووزززززززز گوز گوز کس

 

مــــــــــــــــــــمـــــــــــــــــنــــــــــــو نـــــــــــــــــم

  • احمد مهران فر
  • خیلی به دردم خورد من امتحان داشتم خوب شد

    امتحان بازی گری چون من احمد مهران فرم

    خداوکیلی دمتون گرم من فقط سایت شمارودنبال میکنم خیلی عالی❤❤❤❤❤😘

    بد دددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

    عاااااااالللللللیییییی مممنون✔✔✔✔✔✔🤩🤩🤩🌹🌹🌹🌹🌹

  • اسم ندارم به مولا
  • خوب بود مرسی

    خوب بود 

    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    عالی بود 

    خوب بود 

    اونی که گفته احمد مهرانفرم کس نباف ااصکل

    بد نبود ولی معلم ما فقط از کادر سبزا امتحان میگیره

  • احسان دریا دل۲
  • من احسان دریا دل ۲ هستم عالی بود من لینکتون رو چک کردم دوست داشتم که کلاس هفتم ها بتوانند از این لینک استفاده کنند 

    واقعا آفرین من از آنتالیا تشویقتون می کنم

    خوبه 👍بدنی🧡

    عالی

    💙Thank you

  • پدر احمد مهران فر
  • سلام عالی 

    منم پدر احمد مهران فر هستم 

    خوب بود 

     

    خوبه هرچی کمتر بهتر✌️🙌

  • محسن شریفی۰۹۳۸۷۲۲۳۸۲۲
  • این نوع نوشته های کتاب تفکر از نظر من جالب نیست. البته شاید چون رشتم ریاضی است و به اجبار اداره تدریس این درس را بر داشته ام و مدرس شده ام...

    عالی بود 

     

    خیلی خوب 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی